Dag 139 dinsdag 1/18/11

Vandaag opgestaan, klaar gemaakt en helemaal klaar om te vertrekken, wanneer mijn gsm ringt met de mededeling dat het geen school is vanwege de sneeuw (snowday). Meteen op de computer gegaan om te zien of het waar was en dan ook naar de kinderen hun school gekeken. En ja hoor, geen school voor mij en twee uur later school voor de kinderen. Ik ben het meteen tegen Curt gaan zeggen. Vervolgens ben ik in de zetel gaan liggen, want nu was ik al helemaal wakker :p en ik heb de laatste aflevering van Lost gezien. Ooh man, nu is het echt volledig over. Wat een serie !! <3 vanaf dat de kinderen naar school vertrokken, heb ik geholpen met opruimen en kuisen. Daarna heb ik een dutje gedaan, en dan waren de kinderen al terug thuis. Voor de rest gewoon wat TV gekeken. Tot nu toe geen nieuws van een andere snowday, dus gewoon school morgen.

Dag 140 woensdag 1/19/11

Vandaag was het dus gewoon school, saai :p door de snowday en de opkomende examens waren de leerkrachten beetje gestresseerd :D ik was een beetje kwaad, want de leerkracht US history besloot een test te doen. Pff, het zijn volgende week examens, kon die nu niet gewoon wachten ? De rest van de dag verliep vrij normaal, alle leerkrachten geven gewoon veel werk en reviews voor de examens. Niet zo moeilijk, want we hebben het allemaal al een keer daarvoor gedaan, het is gewoon tijdrovend. Na school gewoon naar huis gegaan. Het is woensdag, dus comedy night ! Iedereen met popcorn, of ijsjes, klaar om strijk te gaan. Ik hou toch zoveel van comedy night :D

Dag 141 donderdag 1/20/11

Weer een andere normale schooldag. Die reviews maken mij zot, elke dag komen er meer. Denken die nu echt dat ik geen leven heb en elke dag stomme reviews maak om te studeren ? Vergeet het. Na school ook helemaal niets speciaals. Niets op TV, dus hebben we een film proberen te vinden, maar er was weer niets interessants. Uiteindelijk gewoon een komedie opgezet, ik heb het niet echt gezien want ben in slaap gevallen :p

Dag 142 vrijdag 1/21/11

Vandaag heeft Chad mij in de ochtend opgepikt en naar school gebracht, geeft mij een uur langer slaap xD moet ik zeggen wat er is gebeurd op school? Of heeft iedereen een beetje door hoe de dagen voor examens eruit zien? Na school heeft Chad mij afgezet, en dan zijn schoolwerk op de computer gedaan. Daarna zijn we naar de cinema gegaan. We hebben de film ‘The Dilemma’ gezien. Het was goed en grappig, maar nu niet dé beste film :p daarna gaan eten in Burger King en dan naar huis en slapen.

Dag 143 zaterdag 1/22/11

Vandaag om 11u30 opgestaan en mij klaargemaakt. Om 13u zijn we vertrokken naar Lansing, de hoofdstad van Michigan. Om 15u zijn we eindelijk aangekomen en naar de papa van Teresa gegaan, die in Lansing woont. Het was zijn verjaardag, dus de hele familie kwam. Terwijl Teresa bij hem was om eten te maken, zijn wij naar ons hotel voor het weekend gegaan en hebben ons ingecheckt. Daarna terug gereden en gewacht tot het eten klaar was. Het duurde zo enorm lang dat Curt en ik een 1000 stukken puzzel zijn beginnen maken. Om 18u eindelijk eten. De hele familie was ondertussen gearriveerd. Enorm veel mensen ! Echt zot. Eten was super lekker. Daarna nog aan de puzzel gewerkt, terwijl we aan het wachten waren op het dessert. Toen dat eindelijk kwam en gegeten was, hebben we allemaal helpen opruimen en dan naar het hotel. In het hotel heeft iedereen zich wat geïnstalleerd en dan zwemgerief aan en hop naar het zwembad. Daarna hebben we ik een hele tijd met al de kinderen disney channel gezien, terwijl de ouders praatte en dronken. Om 2u in de nacht eindelijk gaan slapen.

Dag 144 zondag 1/23/11

Om 8u was de eerste al wakker, met als gevolg een super kwade Thalysia. Wie gaat er nu slapen om 2u en staat op om 8u? Zotte mensen! In de ochtend zijn de kinderen nog gaan zwemmen. Daarna terug naar het huis van de papa van Teresa en daar gebleven tot 15u. Dan eindelijk terug naar huis gegaan. Eenmaal thuis een pizza gegeten en allemaal vroeg gaan slapen.

Dag 145 maandag 1/24/11

Een hele dag super moe, luisterend naar mensen met hun geklaag over de examens. Het is poepsimpel, who cares. Na school in de zetel gaan liggen en geprobeerd een dutje te doen. De hele dag ging voorbij zonder dat ik echt wist wat er gebeurde, vermoeidheid. Super vroeg gaan slapen.

Dag 146 dinsdag 1/25/11

Vandaag probeerde elke leerkracht zijn laatste leerstof te vertellen want vanaf morgen is het examens. Het gespreksonderwerp van de dag? Examens .. na school naar huis gegaan en in mijn boek van US history gelezen. Na een uur heb ik het opgegeven en tv gezien. Ik ben totaal klaar voor de examens :D

Dag 147 woensdag 1/26/11

Vandaag had ik twee examens: US History en dan Biology. Eerst naar US History gegaan, afgelegd, en blij naar buiten gewandeld. Ging goed genoeg =) dan naar Biology gegaan, afgelegd, en weer blij naar buiten gewandeld =) mensen die zwaar hebben gestudeerd voor dit zijn idioten. Zo simpel. Thuis meteen op powerschool gezien of mijn punten er al opstonden, en ja hoor. US history 94% en Biology 93%. Cool xD daarna comedy night !! Weer super grappig :p

Dag 148 donderdag 1/27/11

Vandaag had ik maar 1 exaam: English. Maar ik had het pas later in de dag, dus gewoon in de cafetaria rondgehangen en Euchre gespeeld met andere mensen. Dat was super leuk. Daarna naar mijn exaam English gegaan. Amai, het waren 40 vraagjes en dan dingen zoals : voor een gedichtje van 15 lijnen krijgt ge 10 punten. Super simpel. Ben dan een beetje langer gebleven en ze heeft mijn exaam meteen verbeterd: 97 % cooool !! na school fier naar huis gegaan en tv gekeken :p

Dag 149 vrijdag 1/28/11


Vandaag had ik enkel government, dus weer in de cafetaria rondgehangen. We hebben over musicals gesproken en musical scènes en liedjes gedaan :p super leuk. Daarna naar mijn government examen gegaan. Iedereen was super snel klaar, dus daarna heb ik gewoon met Chad schaken gespeeld. Ik won :D mijn punten voor government ? 101% :p hoe da ge dat doet? Geen idee, maar mij hoort ge niet klagen. Dus ik heb alle examens afgerond zonder te studeren met hoge punten. Goed genoeg voor mij :D na school heb ik een douche genomen, mijn haar gedaan, make up en dan naar stad gegaan voor mijn Senior pictures. Fotograaf Emilee was super lief en super goed ! We hadden super veel plezier en ook al was het enorm koud, het was zo tof om als een echt model te poseren voor de camera. Daarna bracht ze mij thuis maar zat vast in de oprit. Dus heeft ze binnen moeten wachten met ons tot Curt thuis kwam om haar eruit te slepen :D haha. Nadat zij weg was, kwamen Amy en Rob, vrienden van Teresa en Curt, over. Dat was super leuk. Om 21u kwam Chad mij oppikken voor naar de cinema te gaan. We zijn naar de ‘The Mechanic’. Oke, serieus, slechte film. Ga die niet zien ! daarna naar huis gegaan en de eerste foto’s van mijn fotoshoot gezien: prachtig !!!

Dag 150 zaterdag 1/29/11

Vandaag eens goed geslapen. Daarna klaargemaakt en gewacht tot Chad er was. Dan zijn Teresa, Braiden, Aris, Chad en ik naar mijn school gegaan voor toneelstukken te zien. Onze school deed een one act van Shakespeare. Super grappig en super goed !! daarna hebben we een andere stuk gezien van een andere school, goed geacteerd, maar een saai toneelstuk. Misschien hadden ze een andere stuk moeten kiezen. Daarna naar huis gegaan, en Teresa en Curt gingen op een date, dus heb ik gebabysit. We hebben de film ‘Despicable Me’ gezien. Was een heel grappige film, en daarna is iedereen gaan slapen.

Dag 151 zondag 1/30/11

Vandaag vroeg opgestaan en met mama geskypet, dat was leuk =) daarna gingen we naar een nieuwe kerk. Maar eenmaal daar vond Teresa het niet goed en zijn we weggegaan. Omdat alle kerken al begonnen waren, heb ik op mijn gsm moeten opzoeken of er een kerk was in de buurt dat nog een service had. Uiteindelijk eentje gevonden, en wow, wat een kerk. Super leuke dingen voor de kinderen, het podium was precies een concert podium.. iedereen vond het leuk, ik denk dat dit onze kerk wordt :p thuis hebben we ons sneeuwgerief aan gedaan en buiten gaan spelen. We hebben een bonfire  en snow forts gemaakt :D super leuk ! Daarna hebben we met z’n allen America’s Funniest HomeVideo’s gezien. Super grappig :p

Dag 152 maandag 1/31/11

Vandaag geen school, facultatieve dag ofzo :D Ik ben gaan shoppen met Chad, want hij had geen outfit voor SnowComing. Dus we moesten gaan shoppen :D we hebben na  3 uur zoeken, eindelijk een broek en shirt gevonden dat hem goed past. Daarna naar huis gegaan en tv gekeken. Teveel stress voor ene dag :D

Dag 153 dinsdag 2/1/11

Vandaag was het pajama day, iedereen komt naar school in zijne pyjama :p  vandaag is het ook de eerste schooldag van een nieuw semester. Dat betekent: nieuwe klassen, nieuwe leerkrachten en nieuwe leerlingen. Mijn rooster momenteel is:
- English
- Chemistry
- Biology
- Algebra
- Concert Choir
- US History
Engels is met de zelfde leerkracht als vorig semester, ik ken twee mensen in mijn klas :p  chemistry is een nieuwe klas voor mij, ik ken niemand, en de leerkracht is dezelfde als mijn biologie leerkracht van vorig semester die ook de biologie leerkracht van dit semester is. Dus tweede en derde uur heb ik bij dezelfde leerkracht. In biologie ken ik 4 mensen, das al wat beter :p in algebra, ook bij dezelfde leerkracht als vorig semester, ken ik 3 mensen, goed genoeg :D dan heb ik lunch, dezelfde lunch als Katie, Beth en Chad !! yes !! daarna heb ik concert choir, exact dezelfde mensen en leerkracht van vorig semester :D en tot slot US history, ook van dezelfde leerkracht als vorig semester en buiten misschien 5 mensen ken ik iedereen in die klas ^^
Na school naar huis gegaan, het was super koud en zoveel wind, echt abnormaal. Daarna hebben we ons klaargemaakt want Teresa en ik gingen naar een toneelauditie met community theater group. Het was al super hard aan het sneeuwen en de wind was gewoon zot. We hebben auditie gedaan voor twee uur, het ging goed. Het toneelstuk is een western comedy. Eenmaal thuis kregen we al meteen telefoon. Teresa heeft de rol van Destiny en ik heb de rol van Butterfly. Ik zou jullie willen vertellen wie die mensen zijn, maar ik heb zelf geen idee. Ik weet gewoon dat ik een rol heb en dat is goed genoeg :D op nieuws was er sprake van een sneeuwstorm die elke moment super hard ging uitbreken. We kwamen dan tot de conclusie dat we niets in huis hadden, dus just in case naar walmart gereden, alles uitverkocht. Mensen vrezen het ergste blijkbaar. De weg was super moeilijk, ge kon amper zien, en overal zijn grote sneeuwheuvels door de wind. Erdoor rijden betekent vastzitten in een diepe put sneeuw. Thuis kwamen we dan tot de ontdekking dat de schop nog buiten lag en misschien hebben we die morgen nodig. Dus moedige ik ben als ne zot naar buiten gelopen om die schop te gaan halen. Het is echt super erg, zoveel wind en sneeuw, ijskoud. Ene stap buiten de deur en ik val al in een diepe put sneeuw. Er zijn nu al plekken met  40 centimeter sneeuw. Elke school, winkel, unifs hebben alle lessen gecanceld voor morgen. Nieuws zei dat er shelters waren opgezet voor als uw huis stroom verliest wat al in sommige huizen aan het gebeuren was. Ik ben om middernacht gaan slapen, en de sneeuw wordt enkel erger. Ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen.  



3/21/2012 03:37:09 pm

will return quickly

Reply
3/27/2012 04:43:50 pm

nice post

Reply
3/29/2012 12:23:18 pm

THX for info

Reply
3/30/2012 09:41:38 pm

will return shortly

Reply
7/16/2012 09:26:31 pm

Spot lets start on this write-up, I seriously believe this remarkable site requirements much a lot more consideration. I�ll a lot more likely once once more to read a fantastic deal much more, numerous thanks that info.

Reply



Leave a Reply.