Dag 85 donderdag 11/25/10

Thanksgiving !! Vandaag was er dus bezoek. Tonya, haar vriend, haar 3 dochters, 2 zonen en het vriendje van een van de dochters waren hier voor Thanksgiving. Emerald, de oudste dochter die 17 jaar is, en ik hebben de hele tijd speeltjes gespeeld en wat karaoke gedaan tot het eten klaar was.  Gabbi, 16 jaar, en haar vriend Bryan, waren de hele tijd apart, leuk gezelschap =) er was super veel eten, echt abnormaal. Maar het was zooo lekker, vooral de patatjes met marshmallows :D na het eten ‘partini’ gespeeld; lachen :D voor de rest van de avond gegeten en karaoke gedaan :p ik en Emerald kwamen goed overeen, al de rest kon mij niet veel schelen :p

Dag 86 vrijdag 11/26/10

Vandaag om 4u in de ochtend gingen Teresa en Curt shoppen. Het is Black Friday wat wil zeggen dat alles aan een abnormaal goedkope prijs te koop is. Nintendo DS voor amper 50 euro enz; echt abnormaal. Ik ben niet mee gegaan, want iemand moest op de kinderen letten terwijl ze sliepen :D In de namiddag kwam Katie mij oppikken. We gingen naar het huis van Beth voor een meisjesnacht en morgen samen naar the mall. We hebben de hele tijd nieuwe Wii spelletjes gespeeld, gegeten, en films gezien. Dan hebben we nog gewoon gepraat tot 2u in de nacht. Toen we de films begonnen te zien zei ik dat ik misselijk was, maar we veronderstelden dat ik gewoon teveel had gegeten.

Dag 87 zaterdag 11/27/10

Afgelopen nacht 5 keer overgegeven. In de ochtend tegen Beth gezegd dat ik had overgegeven en mij echt niet goed voelde. Zij gaf mij wat medicatie en zei dat ik me snel beter zal voelen, en dat the mall altijd helpt. Ik had mijn twijfels, maar whatever. Eenmaal in the mall aangekomen werd het erger, de drukte, verschillende parfums doorheen, ik werd super misselijk. Uiteindelijk Curt gebeld om mij te komen halen, bleek dat Teresa ziek in bed lag, ook de hele nacht overgegeven. Toen Curt er uindelijk was heeft hij mij naar het huis van zijn ouders gebracht, want hij moest door om Braiden te gaan halen. Ik heb daar op de zetel geslapen tot Curt terug was. Om 16u was ik eindelijk thuis, meteen in bed gekropen en in een diepe slaap gevallen.

Dag 88 zondag 11/28/10

Vandaag opgestaan om 11u om met mama te skypen. Internet viel al snel weg, dus gewoon terug gaan slapen. Om 15u dan terug wakker geworden en ik de zetel gaan liggen. Teresa was nog altijd aan het slapen. In de zetel in slaap gevallen. Om 18u terug wakker geworden en de film ‘how to train your dragon’ gezien. Daarna nog wat shows op tv gezien. Om 22u proberen te gaan slapen, maar nu was ik toch wel klaar wakker …

Dag 89 maandag 11/29/10

Kon pas in slaap vallen om 4u, wat een zonde was, want ik moest om 5u30 al terug opstaan voor school. Doodmoe mij klaargemaakt, school was een hel. Ik voelde mij niet meer ziek, maar was doodmoe. Elke les werd het moeilijker om wakker te blijven. Eenmaal thuis met Teresa een film gezien en daarna met de kinderen gewoon wat tv gezien. Om 21u gaan slapen. Het was nodig.

Dag 90 dinsdag 11/30/10

Vandaag op school met Beth afgesproken om samen een duet te doen voor het volgende choir concert. We hebben tijdens de middag gerepeteerd, maar zijn nog niet zeker welk liedje. Het moet er eentje zijn dat we beiden genoeg solo hebben en waar de harmonie mooi klinkt. De audities zijn op 3 december, dus we hebben nog een paar dagen tijd om iets te vinden.
Het was vandaag Aris haar verjaardag, ze is 7 geworden. We hebben kippenbilletjes gegeten en een stukje taart. Daarna zijn Teresa, Aris en ik naar de cinema gegaan om de film ‘tangled’ te zien. De film was een cartoonfilm, een soort van Rapunzel verhaal maar heel erg grappig. Echt een zalige film ! Na de film heeft ze onze cadeautjes open gedaan. Van haar ouders heeft ze een chemie knutselset gekregen, zag er super tof uit. Van mij ‘Bop-it’. Een spel dat ik vroeger ook speelde :p iedereen heeft voor de rest van de avond op de Bop-It gespeeld xD


Dag 91 woensdag 12/01/10

Vandaag een normale dag. Tijdens channel one (announcements) en lunch heb ik geoefend met Beth. We gaan voor het liedje ‘Happy XMas (war is over)’. Normaal gezongen door John Lennon, maar wij doen de Celine Dion versie. We hebben vandaag de tekst verdeeld en een paar keer gezongen. We moeten een goede harmonie vinden, maar ben zeker dat we tegen morgen het onder controle hebben, klaar voor de auditie vrijdag. Thuis wat huiswerk gemaakt en het liedje geoefend. En dan eens vroeg gaan slapen, moet morgen klaarwakker zijn want we gaan naar WICKED !!!!

Dag 92 donderdag 12/02/10

WICKED !!!! in de voormiddag weer geoefend met Beth. Het klinkt heel goed, harmonie zit goed. Als we morgen voor de auditie nog eens goed oefenen, ben ik zeker dat het zal lukken. Na lunch vertrok er een schoolbus naar de Wicked voorstelling. We waren in totaal met ongeveer 40. We moesten twee uur rijden, lange rit, maar was best wel leuk. We hebben wat liedjes gezongen en spelletjes gespeeld. Eenmaal aangekomen werd iedereen gek. Het was super koud buiten en super veel volk. We moesten allemaal even buiten wachten voor we naar binnen konden, iedereen bevroor gewoon. Binnen werd iedereen zo gek, het was lachwekkend. Iedereen liep rond van de ene kant naar de andere. Toen we allemaal op onze plaats zaten waren we allemaal aant gillen enz. Toen de eerste noot werd gespeeld werd de hele zaal gewoon gek.
Voor de Wicked fans: Glinda was heel goed, heel grappig en prachtige stem. Elphaba was gewoon fantastisch. Mama, deze Elphaba was zelfs beter dan Rachel Tucker ! Defying Gravity was gewoon af, geweldig, bekans in men broek geplast, zo goed was het !
Na de musical was iedereen zo hard aant het applaudisseren, het was geweldig ! op de bus was iedereen ofwel de liedjes aan het zingen, ofwel over de musical aan het praten ofwel aan het slapen. Raar maar waar, ik sliep :D eenmaal thuis de hele uitleg gedaan en dan gaan slapen. Prachtige dag !


Dag 93 vrijdag 12/03/10

Op school was iedereen nog steeds aan het praten over Wicked. Maar vandaag was het ook auditiedag. Na nog eventjes geoefend te hebben, zijn Beth en ik naar de choir room gegaan voor onze auditie. De auditie ging heel goed, en hij zei dat hel heel goed was. Na onze auditie hebben we naar anderen geluisterd. Er was veel concurrentie, maar ik denk dat we toch veel kans hebben. Als we de solo niet krijgen, dan zal het waarschijnlijk zijn omdat wij beiden het vorige concert al een solo hadden gekregen. Katie deed ook auditie, en deed het super goed. Ik ben er zeker van dat zij één van de solos krijgt. Na school zijn Katie, Jonah, Beth, Taylor, Mike en ik downtown gegaan, want we gingen caroling doen. Dat wil dus zeggen verschillende kerstliedjes zingen. Dat hebben we voor twee uur gedaan. Na ons prachtig gezang, kwam er een kerstparade voorbij. Onze high school band deed mee.  Na een korte parade zijn we naar de cinema gegaan. We hebben Burlesque gezien, een dans/muziek film met Christina Aguilera en Cher. Het was echt goed!

Dag 94 zaterdag 12/04/10

Vandaag was het het verjaardagsfeestje van Aris. Er waren in totaal 6 meisjes uit haar klas. Ze hebben de stoelendans gedaan, cake gegeten, cadeautjes geopend, gedanst, een pinata kapot geslagen, bop-it gespeeld.. na het feestje zijn Teresa en Curt naar een kersttoneelstuk gaan kijken. Ik heb gewoon met de kinderen wat tv gezien. Braiden wou niet gaan slapen, dus die bleef met mij tv kijken. Om middernacht viel hij dan eindelijk in slaap.

Dag 95 zondag 12/05/10

Vandaag zijn we een kerstboom gaan kopen. We gingen naar een super groot veld vol met verschillende kerstbomen, grote en kleine, dikke en dunne…  we reden op een tractor naar de plaats waar we dachten de beste kerstboom te vinden. We hebben een dikke kerstboom van 9 inch gevonden. Die hebben we dan terug op de tractor gelegd, terug gegaan, betaald en een warme choco gaan halen. Thuis hebben we de kerstboom dan in de living gezet;  versieren doen we morgen. Dan zijn Teresa, Braiden, Blake en ik naar de cinema gegaan. We hebben ‘Mega Mind’ gezien, een cartoon. Het was okay, maar nu niet echt iets dat ik een tweede keer ga zien. Daarna thuis pizza gegeten en tv gekeken.

Dag 96 maandag 12/06/10

Sinterklaas :D vandaag een normale schooldag, de mensen met een solo waren nog niet aangekondigd, misschien morgen =) na school hadden we een groot diner, rund (speciaals soort) met puree en saus. Het was heeeel lekker, en het was omdat het sinterklaas was :p jeeej !!  dan hebben we de boom versierd, omdat we met zovele waren ging dat best snel vooruit. Daarna hebben we de film ‘book of Eli’ gezien. Echt een goed film. In het begin had ik niet zoveel zin om die te kijken, maar het was echt ne goeie. Daarna gaan slapen.

Dag 97 dinsdag 12/07/10

Nog steeds geen nieuws over de solos =( school was normaal, we hebben hard geoefend voor choir. Elk liedje werd geanalyseerd tot het perfect was. Hard werk  is de prijs die we moeten betalen voor het harde werk. We hebben vandaag ook onze  t-shirts gekregen. De meisjes hebben een roze t-shirt met paarse letters op de voorkant met onze school en op de achterkant de sectie. Ik ben alto dus op de achterkant staat ‘alto’. Best wel cool. De jongens hebben hetzelfde maar in zwart/wit. Na school opgeruimd en gestofzuigd en op de Wii gespeeld.

Dag 98 woensdag 12/08/10

YES !! ik heb een solo !! allé ja, duet =) Katie heeft ook een solo, dus alle drie super blij :p de hele dag vloog voorbij omdat ik zo blij was :D eenmaal thuis meteen tegen Teresa gezegd, die was blij en fier.  Teresa, Braiden, Aris en ik hebben ons dan klaargemaakt want we gingen naar Grand Rapids om te gaan ijsschaatsen. Het was maar 1 dollar inkom :D we hebben anderhalf uur geschaatst. Iedereen had echt plezier. Eenmaal thuis had Curt gemarineerde kip gemaakt met aardappelschijfjes. Yummie !! het was een goede dag =)

Dag 99 donderdag 12/09/10

Vandaag tijdens school en na school de hele tijd geoefend. Ik vind het nog steeds niet super, maar okay, we hebben een solo :p thuis heb ik ook nog karaoke gedaan en nog wat meer geoefend. Het concert is pas maandag, maar morgen doen we al twee concerten voor de assembly. Oooh iedereen gaat ons horen :p spannend

Dag 100 vrijdag 12/10/10

Om 7u30 moesten we al op het podium staan. We hebben nog snel een paar podium foutjes recht gezet, de microfoons getest en dan was het show time. De show verliep heel vlot en was super leuk. Iedereen had plezier. Ons duet was goed, iedereen gaf complimenten. Tussen de twee shows hadden we lunch en dan terug voor opwarming voor de tweede show. De tweede show ging zelfs nog beter, iedereen had het volledig onder de knie. Het was zo leuk !! en maandag is het voor echt =D thuis heb ik dan het hele verhaal van de concerten gedaan. Daarna heb ik gebabysit want Teresa en Curt gingen naar een feest. Het babysitten verloopt heel goed, iedereen luistert naar mij :p eindelijk !!

Dag 101 zaterdag 12/11/10

Vandaag kwam een vriend van Braiden langs, Brennan. We zijn met z’n allen naar een oud dorpje gegaan, beetje zoals bokrijk. Ze hadden daar dieren, we hebben in een koets gereden, oude huisjes bezocht, geknutseld, warme choco gedronken… het was leuk, thuis hebben we pizza gegeten. Daarna hebben we de cartoon ‘a christmas carol’ gezien. Dat was best freaky, hopelijk moet ik die film nooit meer zien ! morgen gaan we shoppen :p

Dag 102 zondag 12/12/10

Om 9u mijn tijd met mama geskypet, want ik moest normaal naar de kerk om 11u. Maar Damon was ziek, dus we gaan volgende week, misschien. Sinds gisterenavond is er een sneeuwstorm gekomen, het stopt niet met sneeuwen, en de sneeuw valt echt hard. Teresa en ik zijn gaan shoppen vandaag. We zijn eerst naar ‘Arnie’s’ gegaan, een klein restaurantje. De weg was super glad, soms draaide de auto gewoon vanuit zichzelf naar een andere kant. Daarna zijn we naar Toys R us gegaan want ik ging kerstcadeautjes kopen voor de kinderen. Voor Braiden heb ik een snowboard, voor Aris een Fur Real Cat => een grote kat die echt lijkt en ook geluid maakt en beweegt, voor Blake heb ik twee cadeaus want hij is ook jarig op 21 december, voor hem heb ik Moon Dough (plasticine) voor zijn verjaardag en een drumstel voor zijn kerst, voor Damon heb ik een dansende en zingende Mickey Mouse die even groot is als hem :D daarna zijn we in de mall gegaan, ik heb snowboots gekocht, want ge hebt speciale schoenen nodig om hier in de sneeuw te kunnen lopen. Daarna heb ik geshopt voor Curt zijne kerstmis. Ik heb in Hollister een trui, shirt en trainingsbroek gekocht. Hij wou altijd al graag iets van Hollister (beroemde winkel), dus heb ik daar geshopt. Toen we thuis kwamen zei het nieuws dat ik morgen een snow day heb. Dat wil zeggen dat ik niet naar school moet, want er is teveel sneeuw op door te rijden en het is veel te ijzig. Joepie !!

Dag 103 maandag 12/13/10

Vandaag geslapen tot 10u :p daarna met braiden en Aris (die hadden ook een snow day) kaartspelletjes gespeeld, daarna op de Wii en dan uiteindelijk mij klaargemaakt voor het concert. Want ook al was het een snow day, het concert was nog steeds on. Ik moest om 17u30 in school zijn. We hebben dan onze uniforms aangedaan en ons klaargemaakt. We hadden twee shows. Ze gingen beiden echt super goed en het was echt enorm leuk. Er zijn twee meisjes flauwgevallen op het podium, ik snap niet goed waarom, want het was nu niet bepaald warm ofzo. Maar ja. Het was geweldig. Toen we na de shows in de kleedkamer stonden kreeg een meisje telefoon: morgen nog een snow day !!! Braiden en Aris hebben wel school morgen, haha :D

Dag 104 dinsdag 12/14/10

Om 11u30 opgestaan, leuk als het huis stil is :p ik heb een uur Wii Fit Plus gedaan, buikoefeningen en mijn billen wat getraind :p moet in vorm blijven e ^^ daarna zijn teresa, ik, blake en damon naar de winkel gegaan voor boodschappen. Eenmaal terug kwamen Braiden en Aris thuis en ben ik huiswerk beginnen maken. Want ook al waren de sneeuwdagen leuk, huiswerk werd gewoon verschoven. Ik moest een paper maken en alle presidenten van USA van buiten kennen, dat zijn er 44. Ik moet hun namen kennen, hun party (GOP of DEM), het jaar dat ze zijn verkozen en een event dat er is gebeurd tijdens hun presidentschap. Pfff =( na het studeren tv gekeken en gaan slapen.

Dag 105 woensdag 12/15/10

School again ! tijdens lunch had ik een exchange student lunch. We hebben lasagne gegeten en een sneeuwballen gevecht gehouden. Super leuk :p in Government de president test gedaan. Ik heb 40 uit 20 :p haha :D ik kon super veel events zeggen en ik wist ook al hun voornamen ^^ ik ben goed !! in Choir hebben we het eerste deel van het concert gezien, inclusief mijn duet. Het was okay, niet super maar ook niet slecht. Maar iedereen vond het fantastisch; dus ik zal maar niet klagen zeker. In de avond moest ik babysitten, want Teresa en Curt gingen kerstshoppen. Om 19u30 heb ik Damon in bed gestopt. Om 20u30 heb ik tegen Braiden en Aris gezegd dat ze moesten gaan slapen. Om 21u viel Blake in slaap. En dan heb ik nog een muziekprogramma gezien en dan ook gaan slapen, ik was kapot!

Dag 106 donderdag 12/16/10

Vandaag het einde van het concert gezien, het was een goed concert. Ik heb ook de DVD van het vorige concert gekregen waarin ik die solo met Power Of Love had. Na talloze pogingen om et op facebook te zette, heb ik het opgegeven. Internet vertraagt de video, jammer =( we hebben zalmburgers gegeten :p dat was echt lekker ! daarna heb ik Grey’s anatomy gezien en dan gaan slapen. Nog één dag en de vakantie begint !

Dag 107 vrijdag 12/17/10

Laatste dag ! we hebben de wizard of oz gezien tijdens US History. Tijdens biologie en wiskunde had ik een test voor beide vakken. Zowiezo 90-100 op beide. Tijdens engels was er een film die we konden zien maar die was belachelijk dus ben in slaap gevallen. Tijdens choir hebben we ‘a christmas carol’ gezien, en ik wou die nooit meer zien! Ik had die vorige week gezien en vond het echt niet goed. Dus ik heb geprobeerd een uurtje te slapen. Tijdens government hebben we een politieke serie gezien, saai! Een dag gevuld met films dus :p thuis in de sneeuw gespeeld en dan gebabysit want Teresa en Curt gingen naar een feestje op het werk van Curt. 

~ !! KERSTVAKANTIE !! ~


12/23/2010 06:03:03 pm

Hey Thalysia,

we hebben de filmpjes van je solo en duet gezien, en ook van The Sound of Music stukjes. Je stem is nog beter geworden dan vroeger, volwassener. Dat zal dan komen omdat je nu 18 bent, haha.
Vanavond gaan we met zijn allen bij tante Katja eten, in haar nieuwe huis. We zullen je missen, en helaas zullen we de kalkoen en drie verschillende taarten niet met je kunnen delen, hoe spijtig ;)
Hier sneeuwt het enorm veel en hard, het is geleden van in 1945 naar het schijnt. Jinjer vindt het niet erg, kijk maar eens op http://www.youtube.com/watch?v=1WBW_TlED6A
Zo, tot volgend jaar dan maar weer...

K. x

Reply
3/21/2012 10:51:46 pm

Nice one info, thanks

Reply
3/26/2012 08:59:01 am

Good info dude

Reply
3/31/2012 10:52:14 am

THX for info

Reply



Leave a Reply.