Dag 108 zaterdag 12/18/10

Eerste dag van de vakantie, zaaaaalig. Ik ben om 10u opgestaan en een douchke genomen en mij klaargemaakt. Om 13u ben ik mijn nagels gaan laten doen, ze zijn glitterend paars :p daarna hebben we thuis op de Wii gespeeld en ons allemaal klaargemaakt. We zijn naar Grand Rapids gereden waar we in Perkins hebben gegeten. Perkins is een klein restaurantje/bakkerij. Het was voor elke volwassenen een kind gratis. Dus alle kinderen waren gratis, want Damon eet gewoon een beetje van iedereen. We hebben op het einde voor 30 dollar gegeten voor 7 man. Wij zijn goed :D daarna zijn we naar ‘Nite Lites’ gegaan. Dat is een heel park gevuld met kerstlichtjes in verschillende figuurtjes. Het was niet zo super veel of groot, maar wel leuk om te zien. Daarna zijn we naar Santa Clause gegaan, ik heb gewoon op zijne schoot gezeten voor een foto :p foto’s van deze avond zijn te zien op mijn facebook, album ‘Winter’.

Dag 109 zondag 12/19/10

Om 9u met oma en bompa geskypet. Ik was redelijk moe, en mijn keel deed zoveel pijn. Keelontsteking ofzo. Ik moest veel hoesten en mijn stem klonk slecht. Gelukkig dat het concert vorige week was :p een goeie babbel met mijn grootouders gehad en dan klaargemaakt voor naar de kerk te gaan. Om 10u30 zaten we in de auto. Toen we daar aankwamen was ik verbaasd. Het was gewoon een groot gebouw, precies een winkel ofzo. Leek totaal niet op een kerk. Eenmaal binnen stonden er pijlen waar ge uw kinderen kon droppen. Braiden en Aris gingen naar een speciale klas afhankelijk van welk leerjaar ze in zaten. Blake werd naar een klein binnen speeltuintje gebracht waar andere kleuters waren. En Damon werd naar een babyopvang gebracht. Na al de kinderen te hebben gedropt zijn Teresa, Curt en ik gaan zitten in de ‘kerk’ => zaal. Er waren mensen op het podium aan het zingen en instrumenten aan het bespelen. Ze zongen liedjes zoals ‘Jesus, my savior’ … daarna begon de pastoor (gekleed in jeans) een verhaal te doen over een basketbalwedstrijd die hij had gezien. Na een halfuur te praten voor die wedstrijd kwam hij tot zijn punt: mensen moeten geen directie krijgen van God die zegt wat ze moeten doen stap voor stap. Als ge leeft in ‘anticipation’, volgt ge de weg van God zonder dat hij het u stap voor stap voorlegt. Want in een basketbalwedstrijd weten alle mensen wanneer ze moeten rechtstaan, en ze doen dat allemaal tesamen, omdat ze opgaan in het spel. Ze werden niet verteld wat te doen, ze deden het gewoon omdat ze erin opgingen. Dus okay… ligt dit aan mij, of klinkt dit niet echt als kerk dingen? Praten over een basketbalwedstrijd en dat linken aan God? Mmmh, ik ben niet zo zeker van deze kerk. Maar soit. Dat duurde twee uur en ze eindigden met wat liedjes. Eenmaal thuis een boek gelezen en op de Wii gespeeld terwijl de rest naar de winkel waren voor de laatste cadeaus.

Dag 110 maandag 12/20/10

Vandaag om 5u40 opgestaan. We zijn naar Grand Rapids gegaan, want we gingen helpen om voedsel in dozen te steken en dan naar arme mensen te brengen. Het was een initiatief van Curt zijn werk. Ik stond in voor de wafels, wat grappig is aangezien ik Belgisch ben en wafels een kenmerk van ons nederig landje is :p we hebben dan in elke doos ons voedsel gestoken en dan wanneer we daarmee klaar waren zijn we in de auto gaan zitten en namen dozen mee die naar een adres gebracht moesten worden. Teresa, Curt, Braiden en ik gingen dan naar het gezin waar het voedsel naartoe gebracht moest worden. Er waren een paar gezinnen  die echt erg waren. Er was een huis met stront helemaal over de deur gesmeerd en kinderen in hun eigen stront aan het rollen. Echt vuil. En dan was er een huis waar we bij aan klopte, en die deed nie open, die riep ‘police? Police?’ en wij zeiden  dan ‘no we’re bringing you free food’. Die kerel deed dan open, maar zo kei achterdochtig. Freak. Zo waren er vele huizen. Best eng, maar ja, shit happens, soms net iets te letterlijk naar m’n goesting. Na dit avontuur dat tot 13u duurde, zijn we naar KFC gereden. Lekker kip gegeten en dan de resterende kinderen bij de ouders van Curt gaan ophalen. Vanaf dan was de rust gedaan :p Teresa, Aris en ik zijn dan gaan winkelen. Ge moet iets doen in ’t leven hé. Teresa heeft een twinseat kampeerzetel gekocht voor Curt. Kan ze zelf ook van genieten :p ik heb mezelf een slee gekocht voor 15 dollar. Jeej :D eenmaal terug thuis nog een film gezien, en dan gaan slapen.

Dag 111 dinsdag 12/21/10

Vandaag was het de verjaardag van Blake. Om 8u opgestaan. We hebben Toy Story 3 gezien. Daarna heb ik hem mijn cadeau gegeven ‘Moon Dough’. Plasticine maar vele beter :p  hij was blij. Daarna heeft Teresa mij afgezet aan den bowling in Greenville want ik ging bowlen met Katie, Beth en Chad. Was super leuk, en na het bowlen hebben we biljart gespeeld en race auto’s enz. Ons inner kind kwam effekes boven.  Daarna zijn we naar de cinema gegaan: Tron Legacy (3D). Mega goeie film. Vanaf dat em in België uitkomt moet ge die gaan zien !! Daarna ben ik naar het huis van Elicia gegaan. We gingen samen met Maggi een sleepover doen :p we hebben eerst ‘1000 ways to die’ gezien. Dat was eigenlijk best grappig, verschillende manieren waarop mensen gestorven zijn, die onmogelijk lijken omdat ze zo stom zijn, maar blijkbaar toch zijn gebeurd. Daarna zijn we in de jacuzzi gegaan. Daarna make over gedaan. Verschillende stijlen schmink bij elkaar gedaan, lachen ! tegen 1u30 zijn we gaan slapen.

Dag 112 woensdag 12/22/10

Om 11u30 kwam Teresa mij halen van de sleepover. We zijn dan onze sneeuwspullen gaan aandoen en onze slee gaan halen want we gingen van heuvels sleeën ! Klinkt misschien een beetje kinderachtig, maar het was super leuk :D ene keer ging ik zo snel dat ik tegen een boom ben geknald. Blauwe poep ^^ daarna thuis warme choco gedronken en een klein dutje gedaan. ’s Avonds hebben we de film ‘the other guys’ gezien, was ne goeie film :p en dan ben ik vroeg gaan slapen, want na zoveel dagen met weinig slaap was ik moe :p

Dag 113 donderdag 12/23/10

Vandaag gingen Teresa eb de rest naar Muskegon om haar mama te zien. Ik ben naar Chad gegaan. We hebben de film ‘Couples Retreat’ gezien. Goeie film. Dan zijn we naar vrienden van zijn mama gegaan. We gingen die oppikken om met z’n allen naar Grand Rapids te gaan. We hebben gegeten in Wendy’s en dan naar de ‘Nite Lites’ gaan kijken. Tweede keer voor mij dak die zag :p maar er was zoveel volk, echt abnormaal. Daarna hebben we ‘the grinch’ gezien. Na de film, die ik in België ook vele keren heb gezien, hebben ze mij thuis afgezet. Ik heb dan maar cadeaus ingepakt en dan gaan slapen.

Dag 114 vrijdag 12/24/10

Christmas eve ! Deze ochtend met mama geskypet tot ze mij in de steek liet om naar een familiefeest bij tante Katja te gaan =( ik ben dan op de zetel gaan liggen en terug in slaap gevallen. Curt kwam dan om 14u vragen of dak me em naar de winkel wou. Natuurlijk wil ik dat :p altijd ! We hadden eigenlijk niets nodig, dus we hebben gewoon wat winkels afgegaan en wat we zagen dat er goed uitzag of dat we wouden, namen we da mee. Tijdens het winkelen ging mijne gsm af: ‘mama belt’. Ik neem op en ineens begint er kattengejank te klinken. De hele familie was ‘we wish you a merry christmas’ aan het zingen :p zo funny en lief ! en dan ging den telefoon rond en zei iedereen iets. Ikke kei blij ! Daarna had ik het dan ffkes moeilijk, want na zo’n telefoontje kwam er heimwee. Eenmaal thuis wou Teresa mij opvrolijken, dus hebben we koekjes gebakken. Daarna hebben we onze eerste cadeautjes open gedaan. Het waren familie cadeautjes. Het was vier op een rij, dammen, een kinder karaoke cd en loopz. Loopz is een nieuw spel voor uw geheugen te testen. Echt cool. Kleuren en muziek gaan af en gij moet dan in de juiste volgorde volgen. Echt een leuk spel ! Daarna hebben we Polor Express gezien. Nu ben ik nog snel dit aan het schrijven en zo dadelijk ga ik in bed. Want zolang dat ge niet slaapt, komt de kerstman niet ! Dus slaapwel ! En MERRY CHRISTMAS !!!!!!!!!!!!!!

mama
12/25/2010 05:48:15 pm

euh kattengejank ???? en we hadden daar nog wel op geoefend ;-)
Het ziet er nog allemaal kei leuk uit, we missen je wel hier. Familie feestjes zijn toch niet hetzelfde zonder je.
Nog een prettig kerstfeest schatteke en keep having fun.
hvj xxx

Reply
2/25/2012 05:23:46 pm

will come back soon

Reply
3/22/2012 07:49:54 am

Appreciate your info

Reply
3/25/2012 03:17:00 pm

Thanks for details

Reply
3/29/2012 01:27:12 pm

will return soon

Reply
5/31/2012 08:50:23 pm

Good info bro

Reply
7/16/2012 06:09:57 am

Thanks for details

Reply



Leave a Reply.