Dag 154 woensdag 2/2/11

Tweede dag van de sneeuwstorm. Uiteraard had niemand school. Ik ben om 10u30 opgestaan, douche genomen, bla bla bla. De sneeuw was super hoog op sommige plekken, en elke deur was omringd door sneeuw. We hebben eerst gegeten, en wat dingen in het huis opgeruimd. Daarna hebben we voor de rest van de dag in de sneeuw gespeeld. Op sommige plekken stond ik tot boven mijn middel in de sneeuw. De kinderen waren op sommige plekken amper nog te zien :D het was echt diep, maar zoo leuk. We hebben dan 5 sneeuw forts gemaakt, wat redelijk snel ging omdat er zoveel sneeuw was. Er was nog steeds veel wind, maar er viel geen sneeuw meer. Nog voor het avondeten kondigde Greenville al een snowday voor morgen, lucky me :D na het avondeten (pannenkoeken en omeletten :D), begonnen we onze comedy night. Super super funny ! Daarna zijn de kinderen gaan slapen, want momenteel hadden die wel school morgen. Ik ben rond 23u gaan slapen.

Dag 155 donderdag 2/3/11

Dag begon niet al te best. Al helemaal voorbereid op een dag zonder kinderen, kondigde Rockford om 6u deze ochtend een snowday aan =( Teresa had een dokter afspraak om 11u, dus moest ik babysitten. Vandaag was ne dag om gewoon zot van te worden. De uren leken zo traag vooruit te gaan. Een vriend van Braiden, Alex, kwam dan over. Zijn ouders hadden gezegd dat ze hem tegen 15u zouden oppikken. Dus een hele tijd zitten aftellen tot het 15u was, en hopen dat ook Teresa dan thuis zou zijn. Uiteindelijk om 17u kwamen zijn ouders heb ophalen. Die twee uur verschil hebben mij zeker 20 jaar ouder gemaakt. Om van dood te vallen ! Uiteindelijk vertrok Alex, en Teresa kwam een halfuur later thuis. Daarna hebben we tv gezien en ben ik vroeg gaan slapen. Nu hoop ik dat er school is morgen, want een andere dag zoals deze kan ik niet meer aan.

Dag 156 vrijdag 2/4/11

En ja hoor, school vandaag =) vandaag was het ‘ugly sweater day’. Iedereen kwam dus in zijn lelijkste trui naar school. Teresa had mij ene trui gegeven met een beer die de Amerikaanse vlag vast houdt :p mensen twijfelde tussen lelijk en schattig :D na school meteen naar huis gegaan.  We hebben dan de film ‘Charlie St. Cloud’ gezien. Een film met Zac Efron xD het was een hele goeie film, ik was verbaasd =) daarna hebben Teresa en ik ons klaargemaakt, want we gingen naar de cinema. We zijn de film ‘The Roommate’ gaan zien. Een film over een meisje dat naar de unif gaat en een psycho als roommate krijgt. Ne echt thriller! Daarna naar huis gegaan en geprobeerd te slapen. Maar door de film was dat af en toe een beetje moeilijk :p

Dag 157 zaterdag 2/5/11

Snowcoming ! Ik heb mij de hele tijd klaargemaakt. Ge weet wel, haar, make up, nagels … toen dat klaar was was het 16u. We zijn dan naar onze kerk gegaan voor een Family Fun Night. We kregen gratis hot dogs en suikerspinnen. We hebben dan liedjes gezongen en toneelstukken over ‘kindness’ gezien. Teresa en Braiden waren gekozen om een spel te spelen. Ze moesten een koekje op hun voorhoofd leggen en dan met hun gezichtsspieren het koekje zo snel mogelijk in hun mond krijgen. Zo grappig om te zien ! De Family Fun Night was over om 18u. Ik heb mij dan opgegeven om mee te werken als een vrijwilliger voor de volgende Family Fun Night. Daarna snel naar huis om mijn haar en make up opnieuw te checken en bij te werken. Dan mijn kleed aangedaan, en dan was Chad er al. Zijn kleren waren bij ons thuis, dus hij moest zich hier klaarmaken. Toen hij klaar was zijn we naar school vertrokken voor the dance. Daar stonden Katie, Beth en Sean al op ons te wachten. We hebben ons gerief dan op een veilige plek gelegd en dan naar de dansvloer gegaan. De hele tijd als gekken zitten dansen :p het was zoooo leuk ! Uiteindelijk om 23u besloten door te gaan. Dans was maar open tot 23u30, dus niet veel gemist achteraf :p eenmaal thuis heel tevreden gaan slapen =)

Dag 158 zondag 2/6/11

Deze ochtend met oma en bompa geskypet. We hebben anderhalf uur gesproken :p en uiteindelijk moesten we stoppen, want ze moesten naar Ta            nte Eefke om te eten en ik moest naar de kerk. Na de normale kerkdienst, besloot Teresa om mij achter te laten in de kerk jeugd groep. Een beetje bang ben ik naar de groep gegaan. Hun jeudgclub was super cool. Ik was verbaasd. We hebben dan subway broodjes gegeten en gesproken. Dan na een halfuurtje hebben een bijbel vers gekregen en erover gesproken. Daarna was het gedaan. Het was leuk =) daarna naar huis en alle hapjes klaar gezet, want … vandaag is het de SUPERBOWL !!!! Amy, Rob en chad zijn naar ons huis gekomen. De commercials tussendoor waren hilarisch ! de wedstrijd was leuk, en was nog leuker omdat Amy had gewed, dus was iedereen zo hard aan het volgen om te zien of ze iets zou winnen. De half time was fantastisch ! the black eyes peas traden op, het was echt leuk, iedereen thuis aan het dansen :p na de superbowl ging iedereen vrij vlug naar huis, want het was school in de ochtend.

Dag 159 maandag 1/7/11

Vandaag was … bah. Alles irriteerde mij gewoon. Alles wat Chad zei irriteerde mij en was gewoon teveel. Een hele dag niet tegen hem gesproken. Wat een irritante dag =( na school zijn Teresa en ik naar onze practice gegaan. Zelfs dat kon mij niet vrolijk maken. For some reason was de dag gewoon te erg voor mij. En ik had geen speciale reden om zo geïrriteerd te zijn vandaag. Echt vreemd. Na de repetitie naar huis gegaan. Ik heb een pizza voor mijzelf besteld. Saus: BBQ. Toppings: pepperoni, beef, bacon. Pizza: totally awesome ! Dan de film ‘House Bunny’ gezien. Super funny =) daarna gaan slapen, zodat de dag eindelijk over was. Hopelijk beter gezind morgen.

Dag 160 dinsdag 1/8/11

Vandaag was een goede dag. Ik was goed gezind =) we hebben voor de Wii het spel ‘Family Feud’ gekocht. Thuis hebben we dan in ploegen gespeeld, meisjes tegen jongens. Meisjes wonnen met gemak :D daarna bingo, 4 op een rij en wie is het gespeeld. Daarna gaan slapen. Een goede dag =)

Dag 161 woensdag 1/9/11

Een andere goede dag ! jeej me :D we hadden een senior meeting vandaag. Alle laatste dingentjes die besteld moesten worden, moesten in orde komen vandaag. Dus cap, gown en al die dingen =) na school hadden Teresa en ik repetitie. Het was een betere dag. Mijn karakter is een competitieve, sexy, vals spelende saloon girl :p het was zo grappig, want ik speel meestal vals met spelletjes in eht echte leven en zeg dan dat het ‘belgium rules’ waren. Dus toen we aan het repeteren waren, kwam er een scene waar ik vals speel met poker. En een kerel zegt dan ‘but hey why are there 5 aces in this deck?’ en ik zeg dan ‘why imagine that ;) ‘. Teresa zei dan ‘BELGIUM RULES’ hahahaha :D zo grappig. Na de repetitie snel naar huis gegaan en we waren net op tijd voor de comedy night op tv :p daarna gaan slapen

Dag 162 donderdag 1/10/11

Nog een andere goede dag =) voor lunch hadden we pizza, want Chad had een pizza gekregen voor een leerkracht omdat hij geslaagd was in een speciaal leerprogramma. Ik heb dus ook genoten van die pizza :p haha. Na school gingen Teresa en Curt winkelen, dus was ik alleen met de kinderen. Maar het was maar voor een uurtje, want dan was het hun bedtijd. Lucky me :D iedereen dan in bed gestopt en dan de film ‘Vampires suck’ gezien. Een parodie film op Twilight :D het was zo grappig, vooral het einde :p een meisje knuppelt Edward neer en roept dan ‘Team Jacob, bitch !’ zo grappig :D echt abnormaal. Ik lag op de grond van het lachen.

Dag 163 vrijdag 1/11/11

Na school naar Chad’s huis gegaan. We hebben de film ‘Due Date’ gezien. Dat was de film me die’n ene zotte kerel van ‘the hangover’. Goeie film, maar the hangover was grappiger :p daarna gewoon thuis gezeten en vroeg gaan slapen.

Dag 164 zaterdag 1/12/11

Vandaag om 11u opgestaan en dan douche genomen en mij klaargemaakt, want we gingen naar ’t stad. In ’t stad was er vandaag de ‘sweetheart plunge’. Mensen sprongen in de ijskoude rivier :p daarna naar huis gegaan. Vandaag was het mijn beurt om te koken. Iedereen ging naar het meer om te gaan schaatsen, terwijl ik het eten maakte. Ik heb dus de eten hard gekookt, patatten gekookt en daarna puree van gemaakt. Dan de eieren in mijn vlees gewikkeld en in de oven gestoken. Terwijl dat in de oven stond, heb ik de tafel gedekt. En dan wanneer ik klaar was en alles stond op de tafel, kwam iedereen net thuis. Goede timing =) iedereen at alles en vond het super lekker! Jeej me !!

Dag 165 zondag 1/13/11

Vandaag met mama geskypet =) daarna naar de kerk gegaan. Na de kerkdienst weer naar de jeugdgroep gegaan. We hebben ‘charades’ gespeeld. Iemand beeldt iets uit, zonder woorden te gebruiken en de anderen moeten het raden. Ik heb de beide spelletjes gewonnen ! daarna kwam Chad mij ophalen en zijn we naar huis gegaan. We hebben dan buiten in de sneeuw een sneeuwballen gevecht gehouden. We hadden al sneeuwforts, die we op een andere dag hadden gemaakt. We hebben dan over de forts gesprongen om dekking te zoeken enz. het was echt leuk :p daarna heb ik aan een dvd gewerkt als Valentijns cadeautje voor Chad. Een video met romantische muziek en foto’s van ons :p

Dag 166 maandag 1/14/11

Valentijn ! Chad kwam mij ophalen, en dan zijn we samen naar school gereden. De hele dag leek alsof er niets gepland was voor valentijn. Maar dan tijdens onze lunch, moest Chad ineens weg voor een reden. Ik was niet gelukkig hiermee. Dus ik ben dan maar al naar koor gegaan. Toen ik daarna mijn locker opende was ik verbaasd. Een ballon, chocolade en overal roosblaadjes.. ik was ffkes overdonderd. Na school zijn we naar mijn huis gegaan. Normaal hadden Teresa en ik repetitie, maar omdat Curt deze ochtend voor zijn werk op een trip was vertrokken, ging Teresa naar de repetitie en blijven Chad en ik thuis met de kinderen. We aten pizza, in de vorm van een hart ! Daarna zagen we de film ‘Anastacia’. Ge weet wel, die disney film :p na de film aten we cake en was het tijd voor de kinderen om te gaan slapen. Toen de kinderen in bed waren, gaf ik chad de DVD en hij gaf mij mijn cadeau. Ik heb een ketting en oorbellen gekregen! Het was een goede dag =)

Dag 167 dinsdag 2/15/11

Vandaag waren de ‘juniors’ (bij ons 5de middelbaar) niet in de lessen de eerste twee uur omdat ze een soort test moesten doen. Mijn tweede uur zijn allemaal juniors en 4 seniors (6de middelbaar). Dus ik en de andere 3 seniors hebben sudoku puzzels opgelost voor een uur lang. De rest van de dag verliep heel normaal. Thuis hebben we de film ‘Ramona & Beezes’ gezien. Dat was een goede film. Selena Gomez speelde erin :p na de film heb ik schaak met Braiden gespeeld en dan een boek gelezen.

Dag 168 woensdag 2/16/11

Rond 15u kwam Curt thuis van zijn business trip. Normaal hadden Teresa en ik repetitie, maar Teresa had een laat Valentijn verrassing voor Curt. Ze had in de sneeuw een hart gemaakt. Ze had al de sneeuw in dat hart weg gedaan en er een tafel ingezet. Ze gingen daar dan romantisch diner hebben. Ik ben wel naar de repetitie gegaan. Maar in plaats van te repeteren heb ik in de middle school zangles gegeven. Voor twee uur lang heb ik kinderen wat zangoefeningen aangeleerd en het liedje ‘you are my sunshine’. Normaal gezien zou ik dit vanaf nu elke woensdag avond doen. Daarna snel naar huis, want .. comedy night !

Dag 169 donderdag 2/17/11

 Vandaag heb ik mijn report card gekregen. Ik heb overal A en dan in totaal een GPA van 4.0 (=100%) :D yeah ! Voor de beste unifs in Amerika hebt ge een gemiddelde van 3.65 nodig. Ik zen goed bezig :D na school heb ik geprobeerd een Nederlands of Franstalig liedje te vinden voor het volgende koor concert. Na lang zoeken heb ik eindelijk een liedje gevonden dat frans en Nederlands erin heeft :D nu moet ik zeer goed oefenen op dat frans hé :p want iedereen weet dat frans en ik niet samen gaan :D voor de rest van de avond een boek gelezen. Ooh ja, ik weet dat ik veel zeg dat ik een boek lees, maar we moeten voor engels het boek ‘to kill a mockingbird’ lezen. Dus ik lees elke avond een beetje. En jammer genoeg is het momenteel zo warm dat al de sneeuw aan het smelten is. Zo vreemd, gisteren nog zoveel sneeuw. Vandaag super warm en amper sneeuw op de grond.

Dag 170 vrijdag 2/18/11

Vandaag een paar dingen te weten gekomen. Op 7 maart is er een zangwedstrijd in Greenville. De winnaar van deze wedstrijd gaat naar State, en de winnaar daarvan gaat gratis naar Las Vegas ! dus ik heb me maar opgegeven :p je weet maar nooit. Na school ben ik de CD met al mijn senior pictures gaan oppikken. Ze zijn momenteel allemaal te zien op mijn facebook! Al zeg ik het zelf, ze zijn prachtig. Zeker waard om te gaan kijken. Curt en Teresa zijn rond 17u vertrokken naar een hotel. Nana (de mama van Teresa) is gekomen om mij te helpen met de kinderen. We hebben de film ‘fishtales’ gezien. En nadat de kinderen in bed waren, hebben we ‘sweet november’ gezien, maar ik was in slaap gevallen :p

Dag 171 zaterdag 2/19/11

Rond 9u30 opgestaan, douche genomen, bla bla bla. Heb dan twee uur met nana gepraat. Daarna heb ik al mijn winterspullen ingepakt. Want het is de voorbije dagen zo warm (t-shirt en short weer) en al de sneeuw is weg. Daarna kwamen Teresa en Curt thuis. Chad kwam mij dan ophalen om naar het meer te gaan. We hebben dan wat foto’s van hem genomen, want hij heeft geen senior pictures. Het was een leuk uitje. Daarna zijn we naar de cinema gegaan met Teresa en nana. We hebben de film ‘just go with it’ gezien. Super funny !! Echte aanrader ! Daarna nog een kleine stop in Burger King gemaakt en dan naar bed.

Dag 172 zondag 2/20/11

Vandaag vroeg opgestaan en klaargemaakt, want het is zondagmorgend, dus skype tijd. Het was de beurt van oma en bompa, maar tot mijn verbazing waren mama en rudi er ook. Na ons familie gesprek, moest ik naar school vertrekken, want ik had een Young American workshop. Dat zijn jonge volwassenen die de wereld rondreizen met te zingen en dansen. Dus tegen 11u30 was ik uit te deur, in tshirt, basketters en een drie-kwarts-broek. Om 12u was ik er, en hebben we een registratie gehad. Daarna was er een kleine voorstelling van de 44 Young Americans. Daarna moesten we in groepen splitsen en hebben we onze eerste dans geleerd. Super cool en tof ! daarna zangles en groepspelletjes. Het was zo enorm leuk. Ik heb zelfs een kleine solo gezongen ^^ toen we uit ons toneelgebouw kwamen om naar huis te gaan, was alles onder de sneeuw. Uit het niets een stomme sneeuwstorm. Het is enorm veel sneeuw en nieuws zegt dat het erger gaat zijn dan de vorige sneeuwstorm die we hadden. Dus net voor we in de auto’s gingen, zeiden de Young Americans dat ze uren voor morgen zijn verlaat, zodat het een beetje veiliger zou zijn op de wegen. Dus morgen van 11 tot 20u heb ik weer Young Americans. Ik kijk er al naar uit! Thuis mijn danspasjes geoefend, een douche genomen, en dan tv gekeken. Vroeg gaan slapen, want moet klaar zijn voor morgen. Hopelijk wordt het weer nog niet té erg, zodat het niet afgelast wordt…

mama
2/23/2011 04:27:13 pm

Precies terug een beetje meer actie nu :-) geniet er maar van. Kan je dan zowel les geven op woensdagavond als dat toneel doen of moet je kiezen? Proficiat met je prachtige uitslag haha 100 pct echt proficiat ! Chocolade enz in je locker ... sweet ;-)
hvj xxx

Reply
3/29/2012 08:39:28 am

good post

Reply
9/29/2012 06:30:40 pm

Fine post bro

Reply



Leave a Reply.