Dag 211 donderdag 3/31/11

Laatste dag in Michigan voor we naar new york vertrekken :D kan niet wachten! Na school alles nog eens nagekeken om te zien of ik alles heb, en dan de laatste dingen in mijn koffer gestoken. Teresa was zo zenuwachtig, het was redelijk grappig :p ze ging meteen toen ik thuis kwam op restaurant met Curt. Ze waren terug om 20u. Ik was van plan dan te gaan slapen, omdat ik zo vroeg moet opstaan, maar Grey’s Anatomy kwam op TV, en ja dat moest ik toch wel even zien :D dus uiteindelijk 21u30 gaan slapen :p oops!

Dag 212 vrijdag 4/1/11

Opgestaan om 3u20. Ik dacht dat ik meer moe zou zijn, maar ik denk dat ik veel te blij was om mama terug te zien. Om 4u kwam Chad dan naar ons huis, want aangezien Curt ons naar de luchthaven moest rijden, moest er iemand thuis zijn in geval één van de kinderen wakker werd. Dus arme Chad, moest super vroeg opstaan, op de kinderen letten en dan naar school :p we waren om 4u30 op de luchthaven. Alles ging goed en snel, maar dan toen we onze bagage moesten inchecken besloten die mensen om eerst alle priority mensen te doen, dus alle mensen met eerste klas tickets. Wel, hun vlucht was pas om 7u, terwijl onze om 6u vertrok. Dus uiteindelijk kwamen ze zeggen dat al de mensen naar new york om 6u snel hun bagage moesten inchecken, en dan snel naar security moesten lopen. Dus uiteindelijk mochten we dan voor al de anderen mensen, die voor ons waren ingecheckt. Hoe belachelijk is da? Onderweg waren we gewoon aan het praten. Dan uiteindelijk waren we aan het landen in new york! We zijn na de landing naar de wc gegaan, want Teresa had geen make up aan, en ze wou er goed uitzien voor ze mama zag. Dus we waren een tijdje in de wc en dan uiteindelijk gingen we door. En dan… daar was mama !!!!!!!!!!! <3 het deed zo goed om haar te zien! We zijn dan met de taxi naar ons hotel gegaan, waar we nog konden ontbijten en ons bagage konden achterlaten. Dan zijn we richting times square gewandeld. Teresa was zo onder de indruk :D we zijn dan naar een m&m winkel gegaan, waar we een tijdje hebben gespendeerd. Dan naar toys r us speelgoed winkel enz. Dan was er een kerel die ons tickets heeft verkocht voor een stand up comedian show voor vanavond. Daarna zijn we naar madame tussauds gegaan. Foto’s met al de sterren ^^ daarna zijn we naar ripley’s believe it or not gegaan. Dat was best wel cool! Daarna zijn we ons gaan klaarmaken in het hotel om te gaan eten en om naar de comedy show te gaan. We zijn in een Italiaans restaurant gaan eten. Het eten was heel goed =) daarna vertrokken naar de show. Show was echt heel grappig. Er waren 6 comedians, en 2 waren een beetje minder. Daarna naar het hotel gegaan, want het was een lange dag!

Dag 213 zaterdag 4/2/11

Een tweede dag in new york :D opgestaan, klaargemaakt, ontbeten in het hotel en vertrokken. We zijn eerst naar het wicked theater gegaan en hebben tickets gekocht voor morgenavond om de musical wicked te zien! Yes yes yes!!!! Daarna zijn we naar rockefeller center gegaan. We hebben tickets gekocht om maandag de NBC tour te doen. We zijn dan op de top of the rocks gegaan en veel foto’s van  het uitzicht op new york genomen. Daarna zijn we gaan lunchen in TGI Fridays. En vervolgens over 5th avenue gewandeld en zelfs even in tiffany & co gegaan. Daarna een wandeling door central park, gevolgd door een 20 tal minuutjes uitrusten op een rots in central park genietend van het uitzicht =) we zijn dan  in de apple store gegaan en wat inkopen gedaan ^^ vervolgens naar FAO speelgoed winkel gegaan. Daarna de taxi naar times square genomen waar we tickets hebben gekocht voor morgen om maar statue of liberty te gaan. Teresa is dan naar het hotel gegaan, om zich al klaar te maken. Mama en ik zijn dan in een speelgoedwinkel spulletjes voor teresa’s kinderen gekocht =) ik ga die cadeaus meenemen naar michigan en in mijn kast verbergen tot mama komt in juni :p daarna gaan douchen in het hotel. We zijn dan gaan eten in een super chique steak house. Daar hebben 2, misschien zelfs 3 uur gewoon gepraat en gegeten. Super leuk! Dan naar bed, want morgen moeten we super vroeg opstaan!

Dag 214 zondag 4/3/11

Vroeg opgestaan, klaargemaakt en ontbeten. Dan de subway genomen naar south ferry. We moesten 3 uur wachten voor we eindelijk op de boot konden om naar het eiland met statue of liberty te gaan. Daar hebben we leuke foto’s getrokken en een tour gevolgd en daardoor vele interessante dingen te weten gekomen over het standbeeld. Daarna de boot naar ellis island genomen en door het museum gelopen. Daarna de boot terug naar de bewoonde wereld genomen :D dan zijn we naar de plek waar de WTC torens stonden. Ze zijn een nieuwe toren aan het bouwen en zoveel meer. na deze triestige plek zijn we in een taxi gesprongen richting Times Square, want mama wou absoluut gaan eten in Ruby Tuesdays :D na het eten, ons snel gaan klaarmaken, want we gingen naar … wicked !!! ge kunt u dat gewoon niet voorstellen. Het was té fantastisch voor woorden !!! daarna gaan slapen. Ik ben een zeer blij en gelukkig iemand ! ^^

Dag 215 maandag 4/4/11

Laatste dag met mama =( we zijn naar die nbc tour gegaan, wat redelijk interessant was. Daarna zijn we naar chinatown gegaan. Het was redelijk moeilijk om het echte toeristische deel te vinden, dus zijn we maar gestopt in een restaurantje. Daar hebben we ons middageten gegeten. Daarna dan eindelijk het toeristische deel gevonden, we zijn langs de winkeltjes gegaan, en Teresa heeft dan wat spulletjes gekocht. Daarna snel de subway naar het hotel, want mama moest snel de taxi naar de luchthaven nemen. Teresa en ik hebben dan gewoon gewacht tot onze taxi kwam en dan zijn wij ook naar de luchthaven vertrokken. We gingen door alle controls en hadden iets klein gegeten op de luchthaven, en we wouden naar ons vliegtuig stappen en guess what? Het was geannuleerd!! Ze konden ons da niet in het begin zeggen ??!! we hebben dan door een heel gezever moeten gaan, vragen waar onze bagage was, welk hotel we naartoe konden, of alles gratis was, bla bla bla.. uiteindelijk twee uur later zaten we in een shuttle naar een hotel. Het hotel was heel mooi, en we hadden beide onze eigen kamer. Uiteindelijk is teresa naar mijn kamer gekomen en hebben we ene film gezien, we zijn dan beide in slaap gevallen :p

Dag 216 dinsdag 4/5/11

Om 3 uur moesten we al opstaan en snel vertrekken naar de luchthaven. Uiteindelijk konden we vertrekken. Maar nu hadden we geen directe vlucht, dus we kwamen aan in detroit en moesten dan lopen naar ons volgend vliegtuig om naar grand rapids te gaan. Uiteindelijk aangekomen in grand rapids! We zijn dan naar mcdonalds gegaan. Eenmaal thuis heb ik foto’s op de pc gezet, uitgepakt, douche genomen… tegen de avond heb ik mij klaargemaakt, want Katie gaf een feestje. Chad kwam mij dan ophalen en we zijn naar Katie haar huis gereden. Daar hebben we een kampvuur gemaakt, gezongen, griezelverhaaltjes verteld, marshmallows gegeten. Het was super gezellig en leuk! Daarna naar huis gegaan, want ik was kapot!

Dag 217 woensdag 4/6/11

Vandaag pas om 13u opgestaan. Ik had slaap nodig :D ook al had ik lang geslapen, ik was nog steeds zeer moe. Ik heb dan de foto’s van NYC gerangschikt en op facebook gezet. Daarna naar toneel repetitie met Teresa en Chad. Er waren niet veel mensen door de vakantie. Velen waren dus op reis. De repetitie viel goed mee. Daarna gingen Teresa en Curt uit. Gelukkig waren de kinderen al aan het slapen. Ik heb dan een hele avond TV gekeken.

Dag 218 donderdag 4/7/11

Vandaag weer laat opgestaan. Ik heb dan wat in het huis gewerkt, garage helpen opruimen en noodles gemaakt. Daarna ben ik gaan shoppen met Chad. Een paar heel mooie outfits gekocht :p voor de rest van de dag heb ik gewoon buiten gezeten en naar muziek geluisterd. ’s Avonds een boek gelezen en vroeg gaan slapen;

Dag 219 vrijdag 4/8/11

Pff spring break vliegt voorbij. Vandaag wou Teresa boodschappen gaan doen, dus ze heeft mij met al de kinderen in McDonalds afgezet. Zij is dan gaan winkelen, terwijl de kinderen in de play area van McDonalds speelde en ik zat gewoon te kijken en naar muziek te luisteren. 2 uur later was ze terug en zijn we naar huis gegaan. ’s Avonds ben ik met Chad naar de cinema gegaan. We hebben de film ‘Arthur’ gezien. Dat was heel grappig :p ik heb zelfs een klein traantje weggepinkt xD

Dag 220 zaterdag 4/9/11

Vandaag zijn we naar Grand rapids gegaan. Daar hadden ze een ‘kids fest’. Het was een grote arena met overal kinderattracties. Ik had gehoopt dat het zoiets was waar ge de kinderen vrij laat rondlopen en ge zit zelf dan aan een tafeltje. Maar nee, een hele dag rondlopen van attractie tot attractie, op elk kind letten, zorgen dat ze niet weglopen. Het was super vermoeiend en echt niet leuk! Daarna zijn we in een Italiaans restaurant gaan eten. Eenmaal thuis de kinderen in bed gelegd. En dan zijn Curt en Teresa naar een bar gegaan waar hun vrienden waren. Ik was zo vermoeid, dat ik na een uurtje al in slaap viel!

Dag 221 zondag 4/10/11

Laatste dag van de vakantie! Ik heb geskypet met oma en bompa. Het was zo’n enorm warm weer dat we naar het park zijn gegaan. Daar hebben we dan hotdogs gegrild en hamburgers. We hebben dan basketbal en football gespeeld. Daarna ben ik op een handdoek gaan liggen en ben ik wat gaan zonnen :D eenmaal terug thuis hebben we de hele avond buiten doorgebracht. We hebben dan een spel gespeeld. Er waren twee teams en ge moest dan een koord met twee ballen dat ge moest gooien en rond een balk moest krijgen. Het was eventjes oefenen maar dan begon het goed te lukken. Het was een super leuk spel en een zeer goede dag! Goede afsluiter van de paasvakantie.

Dag 222 maandag 4/11/11

Terug school =( het leuke aan de vakantie was het uitslapen en niet denken aan het collage concert waar ik normaal een solo had, maar door het toneelstuk kan ik het niet doen. Vandaag moesten we oefenen voor collage, maar ik kan er niet zijn, dus ik vond dat natuurlijk niet leuk om te doen. Na school hadden we repetitie voor het toneelstuk. Dat was dan weer super leuk. We waren op het podium en we hadden het decor en al. Het was zo leuk! Kan niet wachten tot we het moeten opvoeren! ’s Avonds de film ‘precious’ gezien.

Dag 223 dinsdag 4/12/11

Vandaag had katie gevraagd of ik een liedje van wicked wil zingen voor het volgende concert. Ik wil dat uiteraard graag doen! Hopelijk houdt de leraar geen wrok tegen mij voor dit concert.. we gaan het liedje ‘for good’ oefenen. Super mooi, hopelijk klinkt het goed met onze stemmen samen. Na school hebben we een kinderfilm met uilen gezien. Niet zo goed, maar ja :p

Dag 224 woensdag 4/13/11

Normaal had ik tot 18u collage rehearsal. Maar aangezien ik toch niet kan gaan, ben ik maar naar huis gegaan. Morgen is het eerste optreden van ons toneelstuk, dus vandaag was de repetitie wat langer. Het begint echt goed te lukken, ik hoop dat morgen alles super goed verloopt! Ik kan niet wachten !!!!

Dag 225 donderdag 4/14/11

Vandaag een goede douche genomen, allemaal schoonheidsproductjes gebruikt :D ik moet er echt goed uitzien e :p dan mijn haar gekrult, make up gedaan, kleed aangedaan, alles herhaalt.. en dan vertrokken. Er waren zo’n 70 man, wat goed was voor de eerste avond. Het ging heel goed, maar ik had het gevoel dat niet iedereen 100% in zijn rol zat. Ik voelde mij super goed in mijn rol en deed het echt goed. Teresa was wat minder blij met haar prestatie van deze avond. Gelukkig zijn er nog genoeg optredens op te beteren :p na het toneelstuk naar huis gegaan, en ontsminkt en al die leuke dingen. Daarna gaan slapen. Het was super leuk!!

Dag 226 vrijdag 4/15/11

Na school mij meteen weer gaan klaarmaken, want ook deze avond hadden we het toneelstuk. Vandaag ging het zoveeeeel keer beter. Ik wou dat het nooit voorbij gaat, zo leuk dat het is! En dan wanneer ge niet op het podium staat, is er een leuke sfeer achter de schermen. Tis ongelooflijk! Tijdens dit optreden waren Curt’s ouders in het publiek. Er waren zo’n 150 man!! Ze vonden het super goed. Na het toneelstuk gaan slapen, want morgen hebben we 2 optredens!

Dag 227 zaterdag 4/16/11

Om 10u opgestaan, mij meteen klaargemaakt voor het optreden. Eerste optreden was om 14u. er waren niet zo super veel mensen. Waarschijnlijk omdat het in het midden van de dag was. Zo’n 95 mensen waren er om 14u. wat nog steeds heel goed is :p Teresa haar mama kwam kijken met al de kinderen en ook Chad zijn ouders waren er. Pressure on! Het ging fantastisch!! Ik was zo goed in mijn rol, het was niet te geloven. Iedereen had zoveel complimentjes voor mij, yes!yes!yes! na onze eerste show zijn we allemaal naar Mike zijn huis gegaan. Hij is iemand van het toneelstuk. Zijn hele benedenverdiep is een echte bar en speelhal. Biljart, air hockey, bar.. super groot en super cool! We hebben hotdogs en aardappelsalade gegeten. En dan chips en snacks. We hebben dan gepraat en kaarten gespeeld. De cast is zo’n goeie groep, ik ben echt bevriend met iedereen. Zo’n leuke groep!! Om 18u45 zijn we dan terug naar het theater vertrokken want om 20u begon het volgende optreden. Iedereen moest dan zijn make up wat bijwerken en we waren klaar om te gaan! Tijdens deze voorstelling was Curt er. Het ging enorm enorm enorm goed! Curt kwam na de show naar ons en gaf mij en Teresa bloemen! Jeeej!! Daarna naar huis gegaan. Curt en Teresa zijn dan nog uitgegaan, terwijl ik mij ontshminkte en TV keek. Daarna gaan slapen, want morgen terug vroeg op.

Dag 228 zondag 4/17/11

Deze ochtend om 8u30 opgestaan, want om 9u had ik skype met mijn vriendinnen! Annemarie, Merel, Maria en Enzo waren allemaal bij Anne thuis. We hebben dan 3 uur lang gepraat, en belachelijke gezichten getrokken enz ^^ het was super leuk, en ik mis ze toch allemaal zooo enorm! We hebben dan gepraat over misschien op reis te gaan in september, voor school terug begint. Tot nu toe denken we aan Spanje xD doordat Curt en Teresa zo lang waren weggeweest, waren ze te moe voor de kerk. Ik heb dan maar TV gekeken en wat huiswerk gemaakt. Daarna kwam Teresa op het idee om oude videos van de kinderen te zien. Ze had allemaal nog oude cassettes terug gevonden van de videocamera, dus we besloten het met de familie te zien. Na 2 uur allemaal leuke en schattige video’s kwam een video waar niemand blij mee was. Teresa was aant bevallen van Aris en blijkbaar was dat gefilmd. Dus Teresa begon te kressen en voor de TV te springen zodat we het niet konden zien, Curt lag kapot van het lachen, en de rest van ons waren gewoon te hard getraumatiseerd :D voor de rest van de dag geen video’s meer gezien ^^

Dag 229 maandag 4/18/11

Aaaaah!!!! Noooooooooooooooo!!! Het heeft gesneeuwd !!!! het is godverdomme voorbij de hleft van april en er is sneeuw!! ik haaaat Michigan!! De hele dag voelde ik mij zo ziek, en zo moe. Volgens teresa had ik enorm veel last van allergies. Rond 17u30 kon ik het niet meer aan, en besloot ik in mijn bed te kruipen en proberen een uurtje te rusten. Om 22u werd ik wakker, ik was blijkbaar in slaap gevallen, en ik was nog steeds super moe. Dan maar meteen terug gaan slapen.

Dag 230 dinsdag 4/19/11

Om 6u30 opgestaan, en ik was nog steeds enorm moe! De eerste drie uur van de dag continu in slaap gevallen. Dan in biologie moesten we een varken open snijden en zijn hart en longen eruit halen en dan open snijden! Ieuw !!! ik voelde mij al niet goed en dan dat er nog bij? Jak! Na school medicijnen gaan halen, en niet vele later voelde ik mij al vele beter. Dan een anderhalf uurtje naar de fitness gegaan. Dat was best leuk. Daarna zalm gekookt en gegeten terwijl ik naar TV keek.

Alle foto’s van New York, het toneelstuk en vele meer zijn te zien op facebook! Zoek mij op: Thalysia Larosse

mama
4/20/2011 06:59:45 pm

Dag schatteke,
Was ook kei leuk u nog eens te zien :-)
'k ben blij dat het toneel zo leuk is, spijtig dat ik het niet kan zien.
amai het weer in Michigan is idd heel raar nog erger dan hier: de ene dag liggen zonnen dan sneeuw...
haha kan me al voorstellen hoedat Teresa voor die video stond te springen ;-)
hvj xxx

Reply
3/23/2012 06:39:57 am

nice post

Reply
3/24/2012 10:56:34 am

Good info dude

Reply
5/9/2012 04:12:08 am

Nice one info, thx

Reply
8/7/2012 11:23:06 pm

Many thanks for information

Reply
9/28/2012 12:26:19 am

good post

Reply



Leave a Reply.