Dag 255 zaterdag 5/14/11

Vandaag zijn we allemaal redelijk vroeg opgestaan en zijn we naar Mr. Burger gegaan. Daar hebben we dan ontbijt gegeten. Het is een soort van fastfood restaurant, maar toch nog altijd een beetje beter dan McDonalds ofzo van die andere dingen. Daarna zijn we langs de ouders van Curt gegaan. Daar zijn we een redelijk lange tijd gebleven, wat niet mijn favoriete ding was, maar oke =) eenmaal terug thuis heb ik voor de rest van de dag gescrapbookt. Er is niet meer zo heel veel tijd voor dat mijn afscheidsfeest er is, dus ik moet mijn scrapbooks afkrijgen voor het feest. Later in de avond heb ik dan nog wat TV gekeken. Morgen wordt een lange dag …

Dag 256 zondag 5/15/11

Vandaag om 8u in de ochtend zijn Curt en Teresa vertrokken naar Detroit voor twee dagen om hun huwelijksverjaardag te vieren. Ik bleef thuis met de kinderen. Jeeeeeej …. Om mijne dag te beginnen heb ik met oma, bompa, mama en rudi geskypet. Ik heb hun laten weten dat ik graag vroeger naar huis wil. Niet omdat ik het hier niet leuk vind, maar omdat ik vind dat het lang genoeg heeft geduurd, en dat ik vind dat naar huis gaan beter zou zijn. Want mama en rudi komen begin juni naar hier en dan vertrekken wij met zen drieën naar yellowstone en rocky mountains. En dan normaal zou ik daarna terug komen, maar de laatste tijd voel ik dat dat precies toch niet het beste idee is. Dan zouden we twee keer afscheid moeten nemen, en dan ga ik van amerikaanse familie, naar belgische, om dan terug naar amerikaanse te gaan, om dan 3 weken later volledig naar de belgische te gaan. Dat lijkt mij nu toch een beetje te zwaar. Dus heb ik dat aan mama laten weten, en zij zal dan een ticket naar belgie regelen.
Na skype heb ik de kinderen buiten laten spelen, terwijl ik het huis wat opruimde en opkuiste. Daarna gekeken wat ik kon maken voor lunch. Uiteindelijk gekozen voor ramen noodles, mijn specialiteit xD voor de rest van de dag weer gescrapbookt. Later in de avond kwam de mama van Curt langs om avondeten te maken en de kinderen in bed te leggen en bla bla bla. Teresa en Curt komen niet terug tot morgen avond laat en ik moet naar school. Dus de mama van Curt moet de nacht hier blijven en de kinderen naar school brengen.

Dag 257 maandag 5/16/11

Vandaag hadden we assemblies met koor. Wat wil zeggen dat we voor de lagere school ons spring concert hebben gedaan als een soort van generale repetitie. Ik en katie hebben ons duet dan gezongen en het ging zoooooo goed! Iedereen vond het echt geweldig ! morgen is het echte concert! Na school waren Curt en Teresa nog steeds niet thuis, dus heeft de mama van Curt avondeten gemaakt. Tegen 20u kwamen ze dan thuis. Ik heb hun dan verteld dat ik graag vroeger naar huis zou gaan, en ze begrepen het =) daarna hebben we spelletjes gespeeld en wat TV gekeken voor ik ging slapen. Moet goed uitgerust zijn voor het concert morgen !!!!

Dag 258 dinsdag 5/17/11

Vandaag hebben alle seniors een foto met elkaar genomen. Ge kunt die foto dan bestellen en dat is wel een leuk aandenken! Daarna zijn alle exchange studenten samen gekomen om samen een foto te nemen. Dat was ook heel leuk! De eerste vertrekt deze vrijdag al dus hebben we ineens afscheid genomen. Het begint zo snel te gaan! Na school mij klaar gemaakt voor het concert. We deden er twee. Het eerste concert kwam Chad kijken. Het ging zo enorm goed, en het was zoooooo leuk ! Tweede concert kwam de familie kijken. Na elk concert deden we een afscheidslied voor de seniors, aangezien dit ons laatste optreden is. Maar omdat het ook mijn laatste dagen in amerika zijn, was dat afscheidslied toch wel heeeeel zwaar… ik zal het heel hard missen! Na het concert zijn Teresa en ik chicken wings gaan eten in applebees. Na middernacht naar huis gegaan en gaan slapen. Dat zal wel eventjes pijn doen morgen xD ps: mama heeft het hele concert live gezien op de site van 't school, is dat niet super cool ?!!!!

Dag 259 woensdag 5/18/11

Zoals verwacht was ik heel moe vandaag. Tijdens school kregen Katie en ik zoveel complimentjes =) in koor hebben we het concert gezien. En amai dat was toch wel een héél goed concert zenne ! Na school heb ik vollenbak gescrapbookt. Mijn eerste boek is bijna af. Dit is het familie album. Ik moet dan ook nog het school album maken … daarna hebben we comedy night gezien.

Dag 260 donderdag 5/19/11

In school zijn we de laatste eindjes aan elkaar aant knopen. In sommige klassen had ik niets meer te doen, dus heb ik de hele tijd op mijne ipod gespeeld xD eenmaal thuis heb ik zo hard gescrapbookt dak er koppijn van kreeg ^^ maar… mijn familie album is helemaal af, en al zeg ik het zelf: het is super mooi ! voor de rest van de avond heb ik TV gezien en genoten van het feit dat ik mijn eerste boek af heb ^^ haha

Dag 261 vrijdag 5/20/11

Vandaag was het voor de seniors den allerlaatste echte schooldag. Volgende week zijn het examens  en honors assemblies, maar geen les. Dus genoten van de allerlaatste echte schooldag =) na school zijn Katie, Beth, Jordan, Rachel, ik en Teresa naar applebees gegaan voor karaoke. Daar zijn we gebleven tot 23u. Het was zooo leuk, iedereen kei veel plezier. En redelijk goedkope snacks. Quality time ^^

Dag 262 zaterdag 5/21/11

Vandaag heb ik overdag moeten babysitten, wat nu niet bepaald super leuk was, maar ook niet echt erg. Ik ben begonnen aan mijn scrapbook voor school. Wat eigenlijk wil zeggen dat ik gewoon alle foto’s heb bekeken en op plaatste gestoken dat ik ze wil hebben, en dan mapjes op de computer gemaakt met foto’s die ik nog wil afprinten. ’s Avonds ben ik naar Katie gegaan want zij gaf een bonfire. Super leuk! Vooral omdat Chad er ook was, en vandaag is onze 5de maand samen <3

Dag 263 zondag 5/22/11

Vandaag was het een super warme dag! De hele dag buiten gespeeld, en spelletjes gespeeld, een boek gelezen.. het was zo heet !! ik heb dan op een kampstoel gaan liggen en echt genoten van de stralende warme zon. Twee uur later besloot ik dat dat misschien toch niet het beste idee was, aangezien ik nu volledig verbrand ben xD ’s avonds hebben we de music billboard awards gezien. Verschillende artiesten die optreden en zien wie dat er prijzen won. Dat was best wel leuk!

Dag 264 maandag 5/23/11

Vandaag was onze eerste honors assembly. Dat wil zeggen dat seniors medailles krijgen voor bepaalden dingen dat ze hebben gedaan over de 4 jaar high school. Vandaag was activiteiten dag, wat wil zeggen dat iedereen voor muziek en sport prijzen kreeg. De assembly duurde ongeveer een anderhalf uur. Daarna had ik examen Engels en examen chemie. Beiden gingen echt super goed. 100 % of meer !! Thuis begonnen aan de eerste pagina’s van mijn school scrapbook. Er zijn zoveel pagina’s in dit boek, het gaat echt een dik boek worden! Er is the sound of music, football games, mijn verjaardag, chuck e cheese, vrienden, american honey, cheerleaders, homecoming, snowcoming, prom … zoveel te doen, zo weinig tijd ! dus ik ga proberen elke dag een klein beetje te doen.

 Dag 265 dinsdag 5/24/11

Vandaag tweede dag van honors week. Vandaag was er nog een activiteiten dag. Vandaag was het voor verschillende clubs, zoals student council enz.. allemaal dingen waar ik geen lid van was :p dus vandaag was het redelijk saai. Ik had examen biologie en wiskunde. Wiskunde moest ik niet doen, omdat ik vaak genoeg in klas was om dat examen te kunnen skippen xD maar biologie ging ook heel goed. Hoogstwaarschijnlijk 100% ^^ Thuis weer gescrapbookt.

Dag 266 woensdag 5/25/11

Vandaag derde dag van honors week: scholorship day. Iedereen die een beurs heeft gewonnen, werd afgeroepen vandaag en kreeg dan hun attest van die beurs. Er waren er velen die in de duizend dollars kregen, anderen kregen een paar honderd dollar. Wat niet zo super veel is, als ge weet dat meeste colleges tot 50 000 dollar kunnen gaan. Maar elk klein beetje helpt =) Beth heeft in totaal 8000 dollar beurs gekregen. Die was wel blij zenne ! hele dag mogen luisteren naar hoe goed ze was. Tijdens lunch hadden we een exchange student lunch. Dit was onze laatste bijeenkomst. We kregen pizza en ijs. We zijn dan nog samen over alle laatste details gegaan en gezien wat we nodig hebben voor onze school in ons land. Aangezien ik al afgestudeerd ben, heb ik geen enkel papier meer nodig. Maar ik heb toch gevraagd of ze mijn punten willen opsturen in een officieel document, want ge weet maar nooit wat mijn toekomst nog brengt (amerikaanse universiteit??) na school ben ik met Katie naar huis gegaan. We zijn naar haar kerk jeugdgroep gegaan, waar we verschillende spelletjes hebben gedaan. Uiteraard zijn wij gewonnen! Daarna zijn wij terug naar haar huis gegaan, waar we TV hebben gekeken en dan gaan slapen.

Dag 267 donderdag 5/26/11

Vierde en laatste dag van honors week. Leadership day. Iedereen die een goede leider was in sport, muziek, drama of andere clubs kregen prijzen. Vandaag was ook de dag dat de exchange students werden afgeroepen. Jeeej me =)  na school weer gescrapbookt. Het is bijlange nog niet af =(  ik ben wat paar extra spulletjes gaan kopen om in mijn scrapbook te doen. Ik heb een nieuwe lijst moeten maken met alles wat ik wou, want ik ben met vele dingen van gedacht veranderd xD dus vele pagina’s opnieuw moeten doen ^^ haha, alleen het beste he !

Dag 268 vrijdag 5/27/11

Vandaag was het de laatste schooldag, en een speciale dag. Om 7u15 hadden we een senior ontbijt: donut en fruit. Daarna zijn alle seniors in het auditorium gegaan om de senior video te zien. Het hele jaar lang werden seniors gefilmd: voor verjaardagen, in klassen, om gewoon te wuiven naar de camera. En nu mochten we allemaal het resultaat zien. Het was zeer cool en voor vele heel emotioneel. Daarna moesten we allemaal onze cap en gown aandoen, want het was tijd voor swingout. Swingout is hetzelfde als het echte graduation, alleen is dit voor de studenten en leerkrachten en krijgen we geen diploma. Het was zoooo cool !!! vele seniors waren aan het huilen. Ik vond het veel te cool om tranen te laten xD na de ‘ceremonie’ zijn we allemaal naar buiten gegaan, waar we met foto’s trokken en afscheid namen van alle andere studenten.  Daarna zijn Katie, haar mama, Chad en ik gaan eten in een restaurant in Belding (gemeente naast greenville). Na ons middageten ben ik naar huis gegaan, om in te pakken, want we gaan kamperen ! we gaan van vandaag tot maandag avond, dus ik heb niet super veel in te pakken. We gaan kamperen met tenten, dus das toch wel even wat anders dan dat ik gewend ben :p na dat ik gepakt was, hebben we alles in de auto gestoken en vertrokken up north. Na 5 uur kwamen aan in het noorden van Michigan: Mackinac. We zijn dan meteen naar onze kampeergrond gegaan, waar we onze tenten hebben uitgepakt en opgezet. We hebben er twee. Eentje voor Teresa, Curt, Braiden, Blake en Damon, en dan een kleinere voor mij en Aris. Voor de rest van de avond hebben we een kampvuur gemaakt en de hele tijd gepraat, muziek beluisterd, marshmallows gemaakt en de muggen proberen weg te jagen :p   

Dag 269 zaterdag 5/28/11

Vandaag redelijk vroeg wakker geworden, want Aris moest naar de wc, en aangezien we in een tent lagen, moesten we een eindje wandelen naar de wc. Nadat iedereen goed wakker was, om te beurt een douche had genomen en had ontbeten, konden we eindelijk vertrekken. We zijn eerst in het stadje ‘St. Ignece’ ofzoiets gaan rondkijken, en een paar winkeltjes gaan bezoeken. We zijn dan naar de ‘mystery spot’ gegaan. Er zijn er blijkbaar niet veel in de wereld. Dat is een plek waar iets heel merkwaardigs is. Ge moet betalen en al, voor da ge binnen moogt om het mystery te ontdekken. Dus we waren een beetje twijfelachtig, want het was redelijk veel geld. Maar eenmaal we aan de tour begonnen: wooow! Zoooo cool. Het leek alsof we allemaal scheef stonden, maar eigenlijk stonden we recht. We konden op de muren lopen en zo van die dingen, het was iets speciaals met zwaartekracht. Maar echt zo cool ! daarna zijn we pasties gaan eten, dat is eigenlijk ne soort van stoofpot, maar echt heeeeel lekker =) daarna zijn we over de mackinac bridge gereden om naar mackinac city te gaan. Daar hebben we naar live muziek geluisterd en in de zon gezeten terwijl we de zangers bekeken. Ik ben dan nog naar een paar winkeltjes gegaan, en heb fudge gegeten (een soort chocolade cake). ’s Avonds hebben we vuurwerk gezien, en dan gaan slapen.

Dag 270 zondag 5/29/11

Vandaag wat beter en langer geslapen =) nadat het hele ochtend ritueel afgehandeld was, zijn we in de auto gesprongen om naar de watervallen te gaan kijken. Dat was twee – drie uur rijden. Eenmaal aangekomen zijn we daar eerst wat rondgewandeld in de buurt, en dan een boottocht gedaan rond de watervallen. En dan uiteindelijk een hele wandeling errond gedaan. Het was echt super mooi! Eenmaal terug op de camping, hebben we spelletjes gespeeld en marshmallows gemaakt. Ik heb een boek gelezen =) een goede, rustgevende dag.

Dag 271 maandag 5/30/11

Vandaag hebben we weer het ochtendritueel gedaan, en dan beginnen inpakken. Tenten afbreken enz.. nadat alles in de auto zat zijn we pizza gaan eten. Daarna terug naar huis gereden. Onderweg zijn we gestopt om te gaan zwemmen en in het park te spelen. Daarna naar huis gereden. Eenmaal thuis, hebben we alles uitgepakt en op z’n plaats gezet. En dan den dag geëindigd met allemaal TV te kijken. Auto reizen maakt mij zo moe =(

Dag 272 dinsdag 5/31/11

Vandaag heel vroeg opgestaan, want om 9u kwam Chad mij ophalen. We gingen naar ‘Michigan’s Adventure’ (een pretpark). Om 10u30 kwamen we aan. We zijn dan eerst op de vliegende schommeltjes enz gegaan, om er een beetje in te komen. Chad is enorm bang van rollercoasters en heeft dat nog nooit echt gedaan. Vandaag kwam daar dus verandering in =) we zijn op alle rollercoasters gegaan, en behalve met den eerste, deed Chad het heel goed :p het was zoooo leuk !! daarna zijn we op waterattracties gegaan en uiteindelijk in het waterpark gegaan. Het was een super hete dag, dus een waterpark was heel leuk om te doen =) om 17u naar huis gegaan. Het was een super goede dag !!

Dag 273 woensdag 6/1/11

Vandaag een redelijk saaie dag. Vandaag was het een hele dag lang kuisen. En als ge denkt dat ik bedoel zo’n 2 uur wa stofzuigen, zijde heeel fout. Van 10u ’s morgens  tot 18u heb ik op sommige plekken zelfs op handen en voeten zitten schrobben. Teresa wou het hele huis tip top in orde, omdat vrijdag mama en Rudi komen. Niet hoe ik mijn laatste dagen had voorgesteld =( maar alle ja, het huis is proper, er zijn nog een paar dingen die gedaan moeten worden. Na het kuisen heb ik nog gescrapbookt tot ik ging slapen. Ik moet alleen nog pagina’s voor prom, katie en chad maken. Dus bijna klaar !! Katie krijgt haar eigen deel in mijn scrapbook als beste vriendin, en Chad als mijn american honey xD

Dag 274 donderdag 6/2/11

Vandaag heeft Chad mij om 9 uur opgehaald, want we gingen paardrijden !! Mijn paard was Captain, en Chad zijn paard was Rebel. We zijn dan een anderhalf uur lang gaan rondrijden met de paarden. Het was zooo leuk !! daarna zijn we naar Twist & Shout gegaan (restaurant van Katie). We hebben dan eitjes, met spek, patatjes en toast gegeten. Daarna zijn we naar school gegaan omdat we een repetitie hadden voor afstuderen. We moesten nog een laatste keer oefenen zodat er zeker niets fout liep =) daarna ben ik terug naar huis gegaan, en heb ik de laatste dingen nog opgekuist, en begonnen aan de laatste pagina’s in mijn scrapbook. Om 20u kwam chad over, om de tent voor mijn goodbye party klaar te zetten met Curt. Daarna is Chad nog tot 23u30 gebleven, om mij te helpen inpakken en daarna scrapbooken. Toen hij naar huis ging, zijn Curt en ik nog gaan winkelen. Handig als het 24 uur 7/7 open is. Om 1u in de nacht waren we weer thuis en dan heb ik nog tot 2u30 gescrapbookt. Mijn laatste boek is af !!

Dag 275 vrijdag 6/3/11

Aankomst mama en Rudi !! Om 8u ben ik al opgestaan, om een douche enz te nemen =) na mijn ontbijt, heb ik iedereen gepusht om zich snel klaar te maken, zodat we mama en Rudi konden gaan oppikken van hun hotel. Om 12u15 stonden we dan uiteindelijk aan hun hotel. Braiden en Aris waren in school. Teresa was thuis alles in orde aan het maken. Dus het was enkel Curt, Blake, Damon en ik =) we hebben dan al hun bagage in de auto gezet, en zijn dan op zoek gegaan naar iets goed om te lunchen. We zijn uiteindelijk gestopt in ‘Logans’. Dat is dus een echt Amerikaans country restaurant, maar echt super goed !!! iedereen was tevreden over zijn eten. En daarna zijn we gestopt in meijers, om mama en Rudi mijne favoriete winkel te laten zien xD daarna zijn we naar Rockford gegaan om rond te wandelen in het midden van het stadje, aan de dam. Daarna zijn we uiteindelijk naar huis vertrokken. Eenmaal aangekomen een rondleiding van het huis gegeven en hun bagage in hun kamer gezet. Zij kregen de kamer van Aris, en Aris sliep dan in de kamer van Teresa en Curt. Daarna hebben we alles klaargezet voor mijn feest. Mama en ik hebben ballonen gaan ophangen in de buurt, zodat ze wisten waar het huis was. De eerste die kwam was Beth, niet veel later kwam Chad, jeej !! we hebben dan al het eten buiten klaar gezet en gewacht op alle anderen. Er kwamen heel veel mensen, wat ik toch niet echt had verwacht! Ik heb in totaal 100 dollar gekregen, en 8 charm beeldjes voor op mijne charm armband. We hebben dan ook karaoke gedaan, softball gespeeld, … :p later op de avond bleven alleen de beste vrienden en hebben we tot 2u in de ochtend buiten gezeten. Mijn belgische en amerikaanse ouders kwamen zeer goed overeen =)

Dag 276 zaterdag 6/4/11

Om 8u30 al wakker gemaakt door mama die zich verveelde en dus wou dat ik opstond. Jeej me..  =( mama, rudi en ik hebben dan alles opgeruimd, tot Curt wakker werd en ons hielp. Daarna hebben we ons klaargemaakt om te gaan brunchen in Twist & Shout. Na ons eten, zijn we naar Grand Rapids gereden. Daar waren allemaal kleine kraampjes. Het was 100 ° fahrenheit, dus echt enorm hard bakken ! We zijn dan daar redelijk snel terug vertrokken, omdat het echt veel te warm was. Onverdraagbaar warm! Eenmaal thuis, heb ik wat liedjes gezongen en mij klaar gemaakt, want Katie en ik moesten een laatste keer optreden. Mama, Rudi en Curt kwamen om ons te zien op treden. We hebben het liedje ‘for good’ van Wicked gezongen. We kregen enorm veel applaus, en ook mama en rudi waren onder de indruk! Yes !! Daarna zijn Curt, Teresa, mama, Rudi, Chad en ik in ‘reds on the river’ gaan eten. Dat is één van de chicste restaurants in Rockford. Dat was zo gezellig en super goed eten !! iedereen had een leuke tijd! Daarna hebben we thuis allemaal foto’s bekeken van mijn afgelopen jaar, en dan was het bedtijd.

Dag 277 zondag 6/5/11

Vandaag heeft mama mij wakker gemaakt om 9u =( we hebben dan alles, maar écht alles, ingepakt. Daarna heb ik een douche genomen en mij klaargemaakt, want vandaag is het mijn afstuderen !!! Chad kwam mij dan afhalen, en samen zijn we naar school gereden. Mama, rudi, curt en teresa kwamen later, want de deuren gingen pas later open, maar studenten moesten er vroeger zijn. Ik heb dan voor het afstuderen nog tegen iedereen goodbye gezegd, want morgen vertrekken mama, Rudi en ik voor drie weken naar Yellowstone en Rocky Mountains. En dan was het tijd voor het afstuderen ! Het was zoo cool en zo leuk !! Na ons afstuderen zijn Chad, Katie en ik naar Wendy’s gegaan voor de laatste keer =( afscheid was zéér moeilijk, en vele traantjes vloeide. Chad heeft mij dan naar huis gebracht waar hij ook nog even zelf afscheid nam voor ik vertrok. Het was zo enorm moeilijk =’( na het hartverscheurende afscheid zijn Teresa, Curt, mama, Rudi en ik vertrokken. We zijn naar een Japannees restaurant gegaan, waar dat de kok aan onze tafel kookte. Dat was zo cool en zo grappig ! toen hij probeerde ne scampi in mijne mond te gooien bennek van mijne stoel gevallen xD hahahaha, iedereen lag kapot van het lachen. Daarna hebben we mama en rudi afgezet in het hotel. Teresa, Curt en ik zijn dan nog naar een koffie huis gegaan, waar we hebben gepraat en spelletjes hebben gespeeld. Uiteindelijk naar het hotel gegaan, waar we afscheid hebben genomen. Ze gaven mij nog een laatste vaarwel cadeautje: een diamanten ring !! Dan naar de kamer gegaan, waar ik ben gaan slapen. Morgen 3 weken vakantie met mama en Rudi !! Ik zal daar ook een blog van maken. Ge zijt nog niet van me af ;)

3/23/2012 01:08:25 am

Fine info bro

Reply
3/26/2012 06:38:18 am

Nice one info, thanks

Reply
3/29/2012 07:27:29 am

Many thanks for info

Reply
5/14/2012 01:18:50 am

Great info, thx

Reply
8/8/2012 03:17:34 am

THX for info

Reply



Leave a Reply.